كلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز آغاز شد
کد خبر: 2554978
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵

كلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: كلاس‌های آموزش قرآن ويژه تمامی گروه‌های سنی از هشتم تيرماه در مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز آغاز شده است و تا پايان فصل تابستان ادامه دارد.

سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين، مسئول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با بيان اين مطلب كه دوره‌های آموزش قرآن در تبريز برگزار شده است، گفت: از سوی مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز دوره‌های آموزش قرآن به مدت 3 ماه تابستان برگزار می‌شود.
اين فعال قرآنی در ادامه به آغاز دوره‌های روخوانی، روانخوانی، فصيح‌خوانی، ترتيل‌خوانی، تجويد مقدماتی، تجويد تكميلی، صوت و لحن، حفظ قرآن، ترجمه و مفاهيم و تدبر در قرآن در تبريز اشاره كرد.
وی ضمن بيان مطلب فوق اظهار كرد: همزمان با فرارسيدن فصل تابستان كلاس‌های آموزش قرآن مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز روز شنبه، هشتم تيرماه برگزار شده است و تا پايان فصل تابستان ادامه دارد.
اين مسئول در ادامه بيان كرد: همچنين كلاس‌های پيش‌دبستانی قرآن با توجه به استقبال قرآن‌آموزان از اول تيرماه در محل اين مؤسسه تشكيل شده است كه شامل آموزش 17 سوره از قرآن و بازی و آموزش می‌شود.
وی در پايان يادآور شد: علاقه‌مندان برای شركت در دوره‌های بعدی كه در شهريورماه سال جاری شروع می‌شود، می‌توانند از طريق تماس با شماره تلفن 5261391 و كد 0411 ثبت‌‌نام به عمل آورند.
captcha