به گزارش خبرگزاری بينالمللی قران(ايكنا) شعبه لرستان، حجتالاسلام سيد جعفر مراديانی، امام جمعه دلفان امروز سهشنبه، دهم تيرماه در جلسه ستاد احيای زكات دلفان با اشاره به اينكه سال گذشته 206 ميليون تومان زكات توسط مردم شهرستان دلفان جمعآوری شده است، گفت: اين ميزان زكات از 446 روستای بخشهای مركزی و كاكاوند اين شهرستان جمعآوری شده است.
وی اظهار داشت: مبالغ جمعآوری شده در قالب زكات براساس برنامه مشخص و با نظارت دقيق و جامعی صرف امور خيريه، كمك به مستمندان، توسعه مراكز فرهنگی و مذهبی و گسترش فعاليتهای مذهبی در اين شهرستان شده است.
به گفته امام جمعه دلفان از محل زكات جمعآوری شده چندين طرح در مناطق روستايی شهرستان در زمينههای ساخت مسجد، حسينيه، احداث غسالخانه و ساخت پل ارتباطی اجرا شده است.