کد خبر: 2559783
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۳:۴۱

مراسم غبارروبی مساجد در ملارد برگزار شد

همزمان با افتتاحيه برنامه‌های ماه مبارك رمضان به همت پاسداران و سربازان سپاه ناحيه ملارد، نمازخانه اين ناحيه غبارروبی و آماده استقبال از ماه مبارك رمضان شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، فرزانه‌پور، مسئول نيروی انسانی در اين مراسم با اشاره به اين كه اولين خادم خانه خدا حضرت ابراهيم بوده است، اظهار كرد: امروز اگر دستمال به دست گرفته‌ايم و محل عبادت را غبارروبی می‌كنيم بايد اين مطلب را مورد توجه قرار دهيم كه جا پای حضرت ابراهيم(ع) گذاشته‌ايم.
وی يادآور شد: با توجه به اينكه خداوند اين افتخار را نصيب ما كرده پس بايد با حضور پرشور و شوق خود برای استقبال از ماه رمضان، ماه بندگی گامی در جهت پيشرفت معنوی برداريم.
captcha