کد خبر: 2559852
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷

برگزاری گفتمان دينی مهدويت در كنارك

گفتمان دينی مهدويت به‌منظور آشنايی با علائم ظهور حضرت بقية‌الله(عج) و وظايف منتظران شنبه، 15 تيرماه در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان، رضا خموشی گفت: گفتمان دينی مهدويت به‌منظور آشنايی با علائم ظهور حضرت بقية‌الله(عج) و وظايف منتظران شنبه، 15 تيرماه در منطقه سوم نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران مستقر در اين شهرستان برگزار شد.

وی اظهار كرد: اين گفتمان با سخنرانی حجت‌الاسلام جامعی، سرپرست اداره تبليغات اسلامی كنارك و با حضور مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی برگزار شد.

رابط خبری اداره تبليغات اسلامی شهرستان كنارك در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان،تصريح كرد: در اين نشست حجت‌الاسلام جامعی درباره انتظار، زندگی در آخر الزمان و علايم آخرالزمان از ديدگاه روايات و احاديث ائمه معصوم(ع) و آيات قران به ايراد سخن پرداخت.
captcha