حجتالاسلام والمسلمين سيدمحمد موسوی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان شوشتر در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، اظهار كرد: محفل انس با قرآن شهرستان شوشتر با حضور 800 نفر از شهروندان شوشتر همراه بود.
وی بيان كرد: علاوه بر تلاوت قرآن توسط علی محمود شميس، قاری مصری، تواشيحخوانی گروه نورالهدی شوشتر و ابتهالخوانی مهدی مكوندی از ديگر بخشهای اين محفل معنوی و قرآنی بوده است.
موسوی عنوان كرد: اين مراسم به ميزبانی مسجد علامه شيخ شوشتری شهرستان شوشتر بهمناسبت ماه رمضان برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان شوشتر با اشاره به آمادگی بقاع متبركه شوشتر برای برگزاری مراسم احيای شبهای قدر در 9 بقعه امامزاده عبدالله و مقام صاحبالزمان(عج) حدود 3 هزار نفر در این مراسم شرکت میکنند.