کد خبر: 2564556
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

محفل انس با قرآن در شوشتر برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن شهرستان شوشتر با تلاوت علی محمود شميس، قاری مصری در مسجد علامه شيخ شوشتری شامگاه گذشته، 29 تيرماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد موسوی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، اظهار كرد: محفل انس با قرآن شهرستان شوشتر با حضور 800 نفر از شهروندان شوشتر همراه بود.
وی بيان كرد: علاوه بر تلاوت قرآن توسط علی محمود شميس، قاری مصری، تواشيح‌خوانی گروه نورالهدی شوشتر و ابتهال‌خوانی مهدی مكوندی از ديگر بخش‌های اين محفل معنوی و قرآنی بوده است.
موسوی عنوان كرد: اين مراسم به ميزبانی مسجد علامه شيخ شوشتری شهرستان شوشتر به‌مناسبت ماه رمضان برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان شوشتر با اشاره به آمادگی بقاع متبركه شوشتر برای برگزاری مراسم احيای شب‌های قدر در 9 بقعه امام‌زاده عبدالله و مقام صاحب‌الزمان(عج) حدود 3 هزار نفر در این مراسم شرکت می‌کنند.
captcha