کد خبر: 2566429
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱

همايش «سبط‌ النبی(ص)» برگزار می‌شود

ويژه‌برنامه ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) از سلسله جشنواره‌های سبط‌‌ النبی(ص) همزمان با نيمه ماه مبارك رمضان و ميلاد امام حسن(ع) در مسجد حضرت قاسم بن‌الحسن(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، اين سلسله جشن‌ها با هدف آشنايی هرچه بيشتر دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت(ع) با شخصيت والای دومين امام و پيشوای شيعيان حضرت امام حسن مجتبی(ع) علاوه بر برپايی در بسياری مساجد و مراكز دينی، روز چهارشنبه، دوم مردادماه قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت قاسم بن‌الحسن(ع) واقع در تقاطع بزرگراه شهيد محلاتی و امام علی(ع) برپا می‌شود.
حضور قاريان برجسته بين‌المللی، شعرخوانی استاد حسان، اجرای تواشيح و مداحی به همراه سخنرانی استاد صمدی آملی از جمله برنامه‌های اين جشن است.
سلسله جشن‌های سبط‌ النبی(ص) به همت ستاد عالی كانون‌های فرهنگی، هنری مساجد كشور، مجمع جهانی اهل بيت(ع)، مسجد حضرت قاسم بن‌الحسن(ع)، ستاد نماز جمعه تهران، مركز فعاليت‌های دينی شهرداری تهران و فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود. همچنين، همزمان با اين جشن، فراخوان اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی با نام سبط‌ النبی(ص) منتشر می‌شود.
يادآور می‌شود، علاوه بر جشنواره وبلاگ‌نويسی، برپايی كنگره بين‌المللی سبط‌ النبی(ص) و نيز جشنواره شعر از ديگر برنامه‌هايی است كه در آينده نزديك اجرا می‌شود.
captcha