به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، ستاد برگزاری محفل انس با قرآن كريم صفادشت امسال نيز همچون سالهای گذشته در نيمه ماه مبارك رمضان و ميلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل نورانی انس با قرآن را برپا كرد.
اين برنامه شامگاه چهارشنبه، دوم مردادماه از ساعت ۲۱:۳۰ در مصلای نماز جمعه صفادشت برگزار شد. اجرای قاريان و حافظان قرآن كريم و گروه تواشيح برنامههای اين محفل بودند. همچنين، علی رجبی، حافظ كل قرآن كريم و احمدیوفا، قاری ممتاز كشوری از جمله ميهمانان محفل انس با قران صفادشت بودند.
يادآور میشود، اين برنامه با همكاری ستاد نماز جمعه بخش صفادشت، شورا و شهرداری صفادشت، حوزه بسيج حضرت معصومه(س) و حضرت مهدی(عج) و ادراه اوقاف و امور خيريه شهرستان ملارد اجرا شد.