کد خبر: 2566643
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۵

محفل انس با قرآن در صفادشت برگزار شد

محفل انس با قرآن كريم شام‌گاه چهارشنبه، دوم مردادماه در صفادشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ستاد برگزاری محفل انس با قرآن كريم صفادشت امسال نيز همچون سال‌های گذشته در نيمه ماه مبارك رمضان و ميلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل نورانی انس با قرآن را برپا كرد.
اين برنامه شام‌گاه چهارشنبه، دوم مردادماه از ساعت ۲۱:۳۰ در مصلای نماز جمعه صفادشت برگزار شد. اجرای قاريان و حافظان قرآن كريم و گروه تواشيح برنامه‌های اين محفل بودند. همچنين، علی رجبی، حافظ كل قرآن كريم و احمدی‌وفا، قاری ممتاز كشوری از جمله ميهمانان محفل انس با قران صفادشت بودند.
يادآور می‌شود، اين برنامه با همكاری ستاد نماز جمعه بخش صفادشت، شورا و شهرداری صفادشت، حوزه بسيج حضرت معصومه(س) و حضرت مهدی(عج) و ادراه اوقاف و امور خيريه شهرستان ملارد اجرا شد.
captcha