کد خبر: 2567336
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵

محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد

محفل انس با قرآن كريم نيمه ماه مبارك رمضان در مصلی المهدی(عج) شهرستان زابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، محفل انس با قرآن، همزمان با ميلاد امام حسن مجتبی(ع) و با حضور قاری مصری محمد يحيی راغب‌الشرقاوی برگزار شد.
در اين برنامه قاريان جوان دارالولايه سيستان و دو گروه تواشيح از شهرستان زابل و زهك اجرای برنامه كردند.
captcha