کد خبر: 2567530
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

محافل قرآن دانش‌آموزی در نور برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی نور اظهار کرد: محافل انس با قرآن ويژه دانش‌آموزان دختر شب‌های 19 و 21 ماه مبارك رمضان در نور برگزار می‌شود.

محمدعلی نادعلی‌نژاد، مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی نور در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی بابل گفت: محافل انس با قرآن ويژه دانش‌آموزان دختر طرح مصباح الهدی و نورالهدی شب‌های شنبه و دوشنبه مصادف با 19 و 21 ماه مبارك رمضان در نور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در شب نوزدهم رمضان در موسسه قرآنی الريان چمستان، افزود: موسسه قرآنی طهورا مبينای نور در شب 21 ماه مبارك رضمان ميزبان برگزاری محفل انس با قرآن ويژه دانش‌آموزان دختر است.
نادعلی‌نژاد ضمن اشاره به حضور قاريان و حافظان برجسته در اين محافل، تصريح كرد: در اين مراسم معنوی راضيه راشدی، حافظ كل قرآن و زينب توكلی، ليلا مهدی‌پور و معظمه حسين‌زاده از قاريان ممتاز آياتی از كلام‌الله را تلاوت می‌كنند.
captcha