کد خبر: 2568655
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

برگزاری محفل انس با قرآن در بروجرد

گروه فعاليت‌های قرآنی: به‌مناسبت گرامیداشت ماه مبارك رمضان، محفل انس با قرآن كريم، شامگاه يك‌شنبه، ششم مردادماه در مسجد الغدير بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، در اين آئين معنوی دو نفر از قاريان برجسته شهرستان بروجرد به قرآئت قرآن پرداختند و گروه تواشيح انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نيز به اجرای برنامه نمودند و حاج سعيد طوسی قاری ممتاز و بين‌المللی به قرائت آياتی از كلام الله مجيد پرداخت.
در اين محفل قرآنی، نادر ارجمندی، رئيس اداره فرهنگ و ا رشاد اسلامی بروجرد گفت: اين آيين معنوی با هدف گراميداشت ايام ماه مبارك رمضان و ليالی قدر و انس جوانان و نوجوانان با كتاب آسمانی برگزار شد.
وی افزود: خوشبختانه اين آيين معنوی با استقبال بی نظير شهروندان مواجه شد.
دراين آيين معنوی كه با همكاری شهرداری بروجرد بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، جمعی از مسئولان شهرستان بروجرد نيز حضور داشتند كه مراسم ضيافت افطار و شام نيز برگزار شد.
captcha