کد خبر: 2568937
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۳

محفل انس با قرآن كريم در دره‌شهر برگزار شد

محفل انس با قرآن كريم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دره‌شهر سه‌شنبه، هشتم مردادماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، در بيست و يكمين روز از ماه مبارك رمضان محفل انس با قرآن كريم، حجت‌الاسلام محمدجواد قنبربيگی، امام جمعه دره‌شهر، حجت‌الاسلام مهدی علياری، رئيس دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام رضا صادقی، نماينده ولی فقيه در سپاه ناحيه دره‌شهر، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور، مسئول كانون فرهنگی ـ هنری مساجد استان ايلام و عبدالله شمسی از روحانيون شهرستان و ديگر روحانيون در مسجد حضرت ابوالفضل شهرستان دره‌شهر برگزار شد.
در اين مراسم قاريان برتر استانی و شهرستانی دره‌شهر به تلاوت آياتی از قرآن كريم پرداختند. قاری اول شهريار نيازی از شهرستان دره‌شهر بود كه به تلاوت آياتی از قرآن كريم پرداخت و سپس حافظ نوجوان عباس ياری به تلاوت پرداخت.
اين نوجوان شاگرد قنبربيگی هستند. تلاوت ياری نيز پايان بخش اين محفل نورانی بود. در اين مراسم حجت‌الاسلام قنبربيگی، حافظ كل قرآن و امام جمعه دره‌شهر به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت امام علی(ع) در وصف آن امام همام به سخنرانی پرداخت و در ادامه از قاريان شركت كننده تقدير و تشكر كرد.
اين مراسم نورانی سه‌شنبه، هشتم مردادماه به همت كانون فرهنگی ـ هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان دره‌شهر برگزار شد. در پايان اين مراسم نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام قنبربيگی، امام جمعه دره‌شهر برگزار شد.
تلاوت مهدی رحمانی نيز پايان بخش اين مراسم بود.
در اين مراسم همچنين لطف‌الله مير، مسئول هيئت‌های مذهبی شهرستان دره‌شهر، غلام نوراحمدی مسئول كانون فرهنگی ـ هنری مسجد ابوالفضل و مهرداد هاشمی، يكی از اعضای كانون فرهنگی هنری نيز حضور داشتند.
captcha