کد خبر: 2580894
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

آغاز عمليات عمرانی امامزاده «مامازينب(س)» در بهمئی

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد گفت: عملیات ساخت ‌و ساز امامزاده ماما زینب(س) در بهمئی از جمله برنامه‌های مهم اداره اوقاف استان است.

رامين چرومی، مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كهگيلويه ‌و بويراحمد، گفت: تعداد 11 امامزاده شهرستان‌های كهگيلويه، بهمئی، چرام و لنده عمليات اجرايی در آن‌ها طی پنج ماهه اول امسال صورت گرفته است كه امامزاده شاه‌حمزه(ع)، امامزاده اميد شهريار(ع)، امامزاده سياه‌شير(ع)، امامزاده ابراهيم اسدالله(ع) و امامزاده اسماعيل چرام(ع) عمليات تربت‌خانه و شبستان آن‌ها نيز تكميل شده است.
وی اظهار كرد: تربت‌خانه، شبستان و سرويس بهداشتی و تسطيح قبور امامزاده آقامير(ع) نيز از سوی اداره اوقاف و امور خيريه استان كهگيلويه و بويراحمد نيز به مرحله اجرا گذاشته شد.
مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: امامزادگان در سطح شهرستان‌ها مورد بازديد قرار می‌گيرند تا بر اساس اولويت بازسازی و مرمت آن‌ها مدنظر قرار گيرد.
چرومی خاطرنشان كرد:‌ عملیات ساخت ‌و ساز امامزاده ماما زینب(س) در بهمئی از جمله برنامه‌های مهم اداره اوقاف استان است.
وی تصريح كرد: خريد مصالح و آهن‌آلات امامزاده عبدالله(ع) ماغر از ديگر عمليات اجرايی اداره اوقاف است كه تكميل بقعه امامزاده نورالدين عباس(ع) و اجرای كاشی‌كاری در امامزاده ميرسالار(ع) را از ديگر برنامه‌های اين نهاد مذهبی است.
captcha