کد خبر: 2581757
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

دوره مهدويت در مؤسسه ریّان تهران برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد:دوره آموزش مهدويت ويژه بانوان از ابتدای مهر‌ماه سال جاری در مؤسسه قرآنی ریّان تهران آغاز می‌شود.

زهرا محمدی‌دوست، مديرداخلی مؤسسه قرآنی ریّان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر عنوان كرد: دوره آموزش مهدويت ويژه بانوان در مؤسسه قرآنی ریّان تهران از ابتدای مهر‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و ثبت‌نام اين دوره تا اواخر ماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی همچنين تصريح كرد: ظرفيت قرآن‌آموزان اين دوره 12 تا 30 نفر خواهد بود و اين دوره 10 جلسه‌ای روزهای يكشنبه از ساعت 14:30 تا 16 برگزار می‌شود.
محمدی‌دوست در پايان خاطرنشان كرد: علاقه‌‌مندان جهت ثبت نام در اين دوره آموزشی می‌توانند با شماره تلفن 66066757 با پيش‌شماره 021 تماس حاصل كنند.
captcha