زهرا محمدیدوست، مديرداخلی مؤسسه قرآنی ریّان تهران در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر عنوان كرد: دوره آموزش مهدويت ويژه بانوان در مؤسسه قرآنی ریّان تهران از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز میشود و ثبتنام اين دوره تا اواخر ماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی همچنين تصريح كرد: ظرفيت قرآنآموزان اين دوره 12 تا 30 نفر خواهد بود و اين دوره 10 جلسهای روزهای يكشنبه از ساعت 14:30 تا 16 برگزار میشود.
محمدیدوست در پايان خاطرنشان كرد: علاقهمندان جهت ثبت نام در اين دوره آموزشی میتوانند با شماره تلفن 66066757 با پيششماره 021 تماس حاصل كنند.