به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) اردشير نوريان، شهردار منطقه 14 تهران، با تأكيد براين مطلب كه زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و شهادت و ارزشهای والای 8 سال دفاع مقدس از جمله دغدغههای شهرداری تهران و مديريت شهری است، اظهار كرد: طی مراسم ويژهای كه يادآور روزهای دفاع مقدس است خانوادههای شهدا، ايثارگران، بسيجيان، شوراياریهای محلات و شهروندان برای بازديد از مناطق جنگی غرب كشور «ايلام، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و كرمانشاه» بدرقه شدند.
وی با اشاره به ويژهبرنامههای اين مراسم تصريح كرد: برگزاری مراسم پرفيض زيارت عاشورا و مداحی اهل بيت، برپايی طاق نصرت، پخش موسيقی، سرودهای مربوط به دوران دفاع مقدس و فضاسازی متناسب با اعزام رزمندگان در آن دوران، از جمله برنامههايی بود كه به مناسبت بدرقه بيش از 300 نفر از شهروندان منطقه در قالب 7 دستگاه اتوبوس انجام شد.
نوريان افزود: اعزام كاروان راهيان نور جنوب شرق تهران كه با هماهنگی اداره امور ايثارگران انجام شده است، از مقابل ساختمان شهرداری منطقه 14 با حضور مديران ارشد شهری و جمع كثيری از شهروندان منطقه 14 جهت ميثاق با آرمانهای شهدا صبح روز دوشنبه، چهارم شهريورماه انجام شد.