کد خبر: 2584519
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

مسافران نور راهی سرزمين لاله ها شدند

خانواده‌های شهدا، ايثارگران و بسيجيان جنوب شرق تهران در قالب كاروان «راهيان نور» طی مراسم ويژه‌ای، راهی مناطق جنگی شدند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) اردشير نوريان، شهردار منطقه 14 تهران، با تأكيد براين مطلب كه زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و شهادت و ارزشهای والای 8 سال دفاع مقدس از جمله دغدغه‌های شهرداری تهران و مديريت شهری است، اظهار كرد: طی مراسم ويژه‌ای كه يادآور روزهای دفاع مقدس است خانواده‌های شهدا، ايثارگران، بسيجيان، شورا‌ياری‌های محلات و شهروندان برای بازديد از مناطق جنگی غرب كشور «ايلام، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و كرمانشاه» بدرقه شدند.
وی با اشاره به ويژه‌برنامه‌های اين مراسم تصريح كرد: برگزاری مراسم پرفيض زيارت عاشورا و مداحی اهل بيت، برپايی طاق نصرت، پخش موسيقی، سرودهای مربوط به دوران دفاع مقدس و فضاسازی متناسب با اعزام رزمندگان در آن دوران، از جمله برنامه‌هايی بود كه به مناسبت بدرقه بيش از 300 نفر از شهروندان منطقه در قالب 7 دستگاه اتوبوس انجام شد.
نوريان افزود: اعزام كاروان راهيان نور جنوب شرق تهران كه با هماهنگی اداره‌ امور ايثارگران انجام شده است، از مقابل ساختمان شهرداری منطقه 14 با حضور مديران ارشد شهری و جمع كثيری از شهروندان منطقه 14 جهت ميثاق با آرمان‌های شهدا صبح روز دوشنبه، چهارم شهريورماه انجام شد.
captcha