کد خبر: 2584663
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

همايش «تكريم امامزادگان» در نور برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئيس اوقاف و امور خيريه نور از برگزاری همايش تكريم امامزادگان در روز پنجشنبه، 21 شهريورماه در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) چهارسوق نور خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه نور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گفت: به مناسبت گراميداشت دهه كرامت و در جهت اعتلای فرهنگ اهل بيت(ع) همايش تكريم امامزادگان در شهرستان نور برگزار می‌شود.
وی شناسايی و معرفی امامزادگان به مردم و همچنين تبديل بقاع متبركه و آستان مقدس امامزادگان به قطب‌های فرهنگی را از جمله اهداف اصلی برگزاری همايش عنوان كرد.
ولی‌نژاد اظهار کرد: همايش گراميداشت امامزادگان روز پنجشنبه 21 شهريورماه در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) چهارسوق نور برگزار می‌شود.
وی افزود: در اين مراسم حجت‌الاسلام سيداحمد جباري، امام جمعه و علی محمد صمدیان، فرماندار نور و حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدير‌كل اوقاف و امور خیریه مازندران به ايراد سخنرانی خواهند پرداخت.
captcha