سامانه جامع مديريت اطلاعات موسسات قرآنی كشور راه‌اندازی شد
کد خبر: 2585321
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷

سامانه جامع مديريت اطلاعات موسسات قرآنی كشور راه‌اندازی شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: سامانه جامع مديريت اطلاعات موسسات قرآنی كشور توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای تسريع و ساماندهی امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت، سامانه جامع مديريت اطلاعات موسسات قرآنی كشور به نشانی www.ostan.qia.ir جهت استفاده معاونت قرآن و عترت ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها راه‌اندازی شده است.
بنابر اين گزارش، از اين پس معاونت قرآن و عترت ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند با ورود نام كاربری و گذرواژه استان خود ابلاغيه‌ها، آيين نامه‌ها، اطلاعات قرآن‌آموزان و موسسات شركت كننده در آزمون‌های سراسری، حمايت‌های صورت گرفته در زمينه‌های ساختمانی، تجهيزات و اقلام فرهنگی اعطاء شده به موسسات استان خود را مشاهده كنند.
همچنين مشاهده اطلاعات مربوط به مجوز موسسات قرآنی و نامه‌های ارسال شده از سوی اين معاونت به استان از طريق اين سامانه امكان پذير است.
يادآور می‌شود، از ديگر ويژگی‌های منحصر به فرد اين سامانه امكان ارتباط سريع كارشناسان استان‌ها با واحدهای مختلف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنين با موسسات استان خود هستند.
captcha