کد خبر: 2587799
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۱

همايش «گل‌های ياس» در طرقبه برگزار شد

مسئول فرهنگی امامزادگان از برپايی همايش دختران با عنوان «گل‌های ياس» در طرقبه خبر داد.

غلامی، مسئول فرهنگی امامزاده سيدناصر و ياسر(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) اعلام كرد: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر همايش دختران شهرستان طرقبه شانديز در محل امامزادگان برگزار شد.
وی اضافه كرد: در اين مراسم از ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجويان دختر طرقبه كه رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال هستند، دعوت به عمل آمده بود.
غلامی با اشاره به گل‌باران مرقد امامزادگان، در همين روز به مناسبت دهه كرامت يادآور شد: اين مراسم با همكاری سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه برگزار شده است.
captcha