رسول جهانداری، مسئول سازمان بسيج سازندگی استان هرمزگان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) گفت: دانشجويان بسيجی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قشم استان هرمزگان، اردوی جهادی خود را با هدف مرمت، بازسازی و انجام فعاليتهای فرهنگی در جزيره هنگام به پايان رساندند.
وی ادامه داد: گروه جهادی «شهيد منصوری» با اعزام هجده جهادگر به جزيره هنگام، اردوی يك هفتهای خود را در مناطق محروم و حاشيهنشين جزيره هنگام به پايان رساند.
مسئول بسيج سازندگی هرمزگان درباره فعاليتهای گروه جهادی «شهيد منصوری» در مناطق محروم جزيره هنگام اظهار كرد: مرمت، بازسازی و همچنين برقكشی مسجد امام رضا(ع)، آموزش روخوانی قرآن برای نوجوانان، برگزاری كلاس قرآن، احكام و برگزاری حلقههای معرفتی برای عموم مردم منطقه، از جمله فعاليتهای جهادگران در اين اردوی جهادی محسوب میشود.
جهانداری در پايان گفت: طرح «هجرت 3» استان هرمزگان، همچون سالهای گذشته در تابستان امسال نيز در تمام نواحی اجرا شده است و طی آن، مدارسی كه از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس كشور به بسيج سازندگی معرفی میشوند، مورد مرمت، بهسازی و زيباسازی قرار میگيرند.