شعب بوستان كتاب به مدت 10 روز نمايشگاه می‌شوند
کد خبر: 2589077
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

شعب بوستان كتاب به مدت 10 روز نمايشگاه می‌شوند

به مناسبت آغاز سال تحصيلیِ حوزه‌های علميه و دهه كرامت و نيز نزديك شدن به هفته دفاع مقدس، فروشگاه‌های بوستان كتاب در شهرهای قم، مشهد و اصفهان، به مدت 10 روز تبديل به نمايشگاه كتاب می‌شوند.

نادر يزدانی، مدير بازاريابی و فروش مؤسسه بوستان كتاب، از تبديل شدن فروشگاه‌های بوستان كتاب به نمايشگاه كتاب خبر داد و گفت: به مناسبت آغاز سال تحصيلی مدارس و حوزه‌های علميه، همزمانی با دهه كرامت و نيز نزديك شدن به هفته دفاع مقدس، كليه شعب بوستان كتاب در شهرهای قم، اصفهان و مشهد، از روز شنبه، 23 شهريورماه تا دوشنبه، يكم مهرماه سال جاری، به مدت 10 روز در خدمت هموطنان و علاقه‌مندان به كتاب خواهد بود.
وی هدف از اين اقدام را ايجاد تسهيلات در راستای خريد كتاب اعلام كرد و افزود: با توجه به آغاز فعاليت حوزه‌های علميه و دانشگاه‌ها و مدارس، علاقه‌مندان می‌توانند كتاب‌های مورد نياز خود را در موضوعات مختلف علمی و دينی تهيه كنند.
يزدانی در خصوص تخفيف ويژه اين نمايشگاه تصريح كرد: طی اين نمايشگاه 10 روزه، آثار بوستان كتاب با تخفيف ويژه و تا سقف 20 درصد عرضه می‌شوند. همچنين فروشگاه‌های مؤسسه، در پذيرش بن كتاب و كارت‌های اعتباری خريد كتاب محدوديتی ندارند.
يادآور می‌شود، مؤسسه بوستان كتاب پرافتخارترين ناشر برگزيده كشور است كه علاوه‌بر قم، دو شعبه در اصفهان و يك شعبه در تهران و شعبه‌ای نيز در مشهد دارد كه نشانی و تلفن اين شعب به شرح زير است:
قم- فروشگاه مركزی: چهارراه شهدا. تلفن 7- 37742155
مشهد- فروشگاه شماره 3: چهارراه خسروی. مجتمع ياس. جنب دفتر تبليغات اسلامی. تلفن 2233672
اصفهان- فروشگاه شماره 4: چهارراه كرمانی. جنب دفتر تبليغات اسلامی. تلفن 2220370
اصفهان- فروشگاه شماره 5: ميدان انقلاب. جنب سينما ساحل. تلفن 2221712
captcha