کد خبر: 2589533
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶

خادمان حرم رضوی در گوش نوزادان كاشمری اذان گفتند

گروه اجتماعي: خادمان بارگاه منور رضوی در بخش نوزادان بيمارستان حضرت ابالفضل(ع) كاشمر حضور يافتند و بانگ مسلمانی را در گوش نوزادان متولد شده در اين ايام زمزمه كردند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، نمايندگی كاشمر، خادمان بارگاه منور رضوی، 23 شهريورماه در بخش نوزادان بيمارستان حضرت ابالفضل(ع) كاشمر حضور يافتند و بانگ مسلمانی را در گوش نوزادان متولد شده در اين ايام زمزمه كردند.
اين مراسم چهارمين سال متوالی است كه در ايام دهه كرامت در كاشمر با قبول رنج سفر توسط خادمان بارگاه رضوی صورت می‌پذيرد و مديحه‌سرايی در مدح امام مهربانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حال و هوايی ملكوتی را به فضای بيمارستان های كاشمر ميبخشد.
حضور گسترده مادران با نوزادان تازه متولد شده و خواندن اذان و اقامه در گوش اين نوزادان توسط خادمان علی ابن موسی الرضا(ع) نشانه دلبستگی مادران به اين امام همام و احترام خاص نسبت به خادمان حريم شريف رضوی بود.
در حاشيه اين مراسم مهدي رمضاني، مدير مجتمع فرهنگی شهيد مدرس گفت: اين برنامه با عنوان رايحه مهرورزی برای چهارمين سال متوالی برگزار می‌شود.
رمضانی با بيان اينكه اين مراسم به مناسبت دهه كرامت، ميلاد با سعادت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع)، ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و ميلاد حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود، اظهار كرد: خادمان حرم مطهر ثامن الحجج(ع) با حضور در بيمارستان‌های حضرت ابوالفضل(ع) و شهيد مدرس كاشمر از بيماران بستری در بخش‌ها، عيادت كرده و بسته‌های متبرك حرم مطهر رضوی بين اين افراد توزيع شد.
يادآور می‌شود، زيارت آرامگاه شهيد دين و سياست آيت الله مدرس و همچنين قبور شهدای شهرستان از اقدامات ديگر اين سفيران امام مهربانی بود.
captcha