کد خبر: 2590675
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰

عيادت خدام رضوی از بيماران رفسنجانی

گروه اجتماعی: خدام آستان قدس رضوی روز دوشنبه، 25 شهريورماه در دهه كرامت بر بالين بيماران رفسنجانی حاضر شدند و با بسته‌های متبرك نبات و نمك از آنها دلجويی و عيادت كردند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمان، حجت‌الاسلام عزيزی، سخنران و خادم آستان قدس رضوی، احمدی مداح حرم رضوی و سرپرست موقوفات آستان قدس رضوی در استان‌های يزد و كرمان از بيماران بستری بخش‌های مختلف بيمارستان علی ‌بن ‌ابیطالب(ع) رفسنجان عيادت كردند.
در اين ديدار خادمان حرم رضوی با اهدای گل و بسته‌های نمك و نبات تبرك از بيماران دل‌جويی كردند؛ همچنين ديدار خادمان حرم رضوی با مددجويان ندامتگاه رفسنجان و بند نسوان اين ندامتگاه انجام شد و خادمان به اين مددجويان هم بسته‌های تبرك را اهدا كردند.
captcha