به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، صبح امروز، 27 شهريورماه طی نشستی كه با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان كنگاور برگزار شد برنامههای هسته فرهنگی مساجد اين شهرستان تشريح شد.
در اين نشست مجيد رشيدی، رابط هسته فرهنگی مسجد فاطميه(س) كنگاور ضمن تقدير از همكاری اداره تبليغات اسلامی این شهرستان در اجرای برنامههای اوقات فراغت تابستان به تشكيل كلاسهای آموزش احكام و قرآن، اعزام جوانان به اردوی فرهنگی ـ تفريحی و اجرای مسابقات اشاره كرد و گفت: برگزاری جشن ميلاد حضرت معصومه(س) در اولين روز از دهه كرامت و ولادت با سعادت ثامنالحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از ديگر برنامههای مسجد فاطميه بوده است.
در پایان حجتالاسلام مجتبی فتحالهینژاد، رئيس اداره تبليغات اسلامی كنگاور با تأكيد بر لزوم تلاش بيش از پيش مراكز فرهنگی در مقابله با آسيبهای فرهنگی و اجتماعی در اين شهرستان گفت: كانونهای فرهنگی بايد نسبت به زمينهسازی جهت حضور فعال جوانان و نوجوانان در عرصه فعاليتهای فرهنگی و دينی تلاش کنند.