به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، محمد سليمی، سردبير مهرتابان راديو قرآن ضمن قدردانی از همراهی صميمانه شنوندگان شبكه راديويی قرآن با برنامه صبحگاهی مهر تابان، گفت: صبح امروز و در آخرين چهارشنبه از آخرين هفته شهريورماه، برنامه پرمخاطب «مهرتابان» با حضور عباس سليمی و نيز محمدحسين محمدزاده مدير شبكه راديويی قرآن به كار خود پايان داد.
وی ادامه داد: استاد عباس سليمی در بخش قرائت ترتيل آيتالكرسی ضمن تلاوت اين آيات نورانی به گفتوگو با مجری برنامه پرداخت.
سردبير «مهر تابان» درخصوص پايان اين برنامه گفت: هر آغازی، پايانی دارد و زيباتر آن است كه در اوج و در قله خداحافظی شود نه اينكه در ركود و افول پايان داشته باشيم.
وی ادامه داد: ضمن آنكه «مهر تابان» كه توانست طی مدت دو سال، عناوين ممتاز جشنواره بينالمللی راديو و نيز عنوان پرافتخار پرمخاطبترين برنامه راديويی را در بين همه برنامههای شبكههای راديويی به دست آورد، خود، انگيزهساز خلاقيت و پرورشدهنده ايده ساير همكاران و برنامهسازان راديو قرآن شد و امروز زمان آن است كه ايده جديد در برنامهسازی همراه با ذائقه مخاطب هرصبح همراه شنوندگان باشد.
سليمی مهمترين دستاورد برنامه «مهر تابان» را اهميت دادن ويژه مسئولان فنی سازمان صدا و سيما به رفع نقص و تقويت آنتن راديو قرآن دانست و افزود: هنگاميكه قرار است تا دستپخت مطلوبی از رسانه كام شنوندگان را شيرين كند، همه مكلفند تا آن را به بهترين شيوه و مناسبترين كيفيت به گوش آنان رسانند چراكه شنيدن صدای قرآن باكيفيت مناسب، حق يكايك هموطنان در سراسر كشور است و مهرتابان با درخشش خود توانست تا زمينهساز اين انگيزه باشد.
وی ضمن تشكر ويژه از همراهی صميمانه مردم و مهربانیهای آنها، از رئيس حوزه صدای سازمان صدا و سيما به واسطه پشتيبانی و از مدير راديو قرآن، محمدحسين محمدزاده به دليل حمايتها و ارائه راهكارها و ارشادهای لازم و همچنين حجتالاسلام محمودرضا ذكاوت، مديرسابق گروه اطلاعرسانی راديو قرآن تقدير و تشكر كرد.
يادآور میشود، مهر تابان از ابتدای مهرماه ٩٠ به تهيهكنندگی سيدنورالدين سجادی، سردبيری محمدسليمی، اجرای هادی صلحجو، نويسندگی و پژوهشگری مريم كلانتری، گزارشگری كامران بروميده و هماهنگی جلال زارعی و حسن قاسمی و ارتباطات طاهره برهانینژاد به مدت دو سال به روی آنتن راديو قرآن رفت.