محمدحسين آذر، معاون اجرايی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه چهارمحال و بختياری، اظهار كرد: رژه 61 يگان نمونه نيروهای مسلح استان چهارمحال و بختياری در مركز استان بهمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امروز، 31 شهريور برگزار شد.
وی اظهار كرد: هفته دفاع مقدس يادآور ايثارگری رزمندگان اسلام در دوران پرافتخار 8 سال دفاع مقدس است و به همين مناسبت نيروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس ضمن نمايش اقتدار توان رزمی و انضباطی خود در رژه امروز، با آرمانهای بنيانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجديد ميثاق كردند.
آذر افزود: رژه نيروهای مسلح استان مركب از سپاه، بسيج، نيروی انتظامی، هلال احمر و يگانهای موتوری، موشكی و اداوت نظامی امروز، 31 شهريورماه از چهارراه دولت شهركرد مركز استان آغاز شد.
به گفته وی، گروهانهای نمونه، پرچم، رزمنوازان، جانبازان، گروهانهای نمونه پايوران و نيروهای وظيفه سپاه و نيروی انتظامی، گروهانهای نمونه بسيجی عاشورا، امام حسين(ع)، بيتالمقدس، و گردانهای الزهرا(س) بانوان و هلال احمر در ابتدای مراسم از مقابل كلامالله مجيد و تمثالهای حضرت امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.
آذر در پایان اظهار كرد: يگانهای محمول ادوات، توپخانه، موشكی و ترابری سپاه، ناجا و هلال احمر از ديگر رژهروندگان در روز 31 شهريور بودند.