محمدعلی قاسمی، مدير حوزه هنری استان ايلام در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه ايلام، از پريايی نمايشگاه «تجسم پايداری» در سومين روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه بخشی از عظمت دوران جنگ تحميلی در قالب خلق آثار هنری تجسمی به تصوير كشيده شده است.
وی با بيان اينكه نمايشگاه «تجسم پايداری» سهشنبه، 2 مهرماه در نگارخانه مجتمع ارشاد شهر ايلام گشايش میيابد، افزود: علاقهمندان میتوانند تا هفتم مهرماه از اين نمايشگاه هنری و جذاب ديدن كنند.
مدير حوزه هنری ايلام با بيان اينكه هنر تجسمی، هنری است كه بيننده با آن سريعتر ارتباط برقرار میكند، بيان كرد: اين نمايشگاه با حضور هنرمندان در صدد جلوه دادن ايثار و از خودگذشتگی و صلابت مردم ايلام به صورت هنرمندانه است.