حجتالاسلام صادق جعفرپور، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان اليگودرز در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، از حضور 53 مبلغ و مبلغه در مدارس و مراكز آموزشی اين شهرستان خبر داد و گفت: مدارس پايگاههای تعليم و تربيت ما هستند و هر چه بتوانيم در اين پايگاهها كار فرهنگی از قبيل اقامه نماز جماعت، بيان احكام شرعی و آشنايی جوانان با مسائل دينی انجام دهيم در آينده مشكلات فرهنگی ما كمتر خواهد بود چرا كه شخصيت جوانان و نوجوانان از زمان مدرسه شكل میگيرد.
وی افزود: در اين راستا اداره تبليغات اسلامی اليگودرز با همكاری آموزش و پرورش اين شهرستان در ابتدای سالتحصيلی جاری تعداد 53 نفر مبلغ و مبلغه را به مدارس و مراكز آموزشی اعزام نموده است.