به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در ديدار مسئولان و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به نظر میرسد برای تعامل هر چه مطلوبتر ميان شهرداری با نهادهای فرهنگی، بايد يك كميته مشترك ايجاد شود.
وی افزود: اين كميته مشترك ميان شهرداری و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تشكيل شده و در آن كارشناسان به ارائه ديدگاههای خود میپردازند.
شهردار كلانشهر قم تصريح كرد: پيشنهاد میشود اين كميته هر دو هفته يك بار تشكيل جلسه دهد و يك هفته جلسه به ميزبانی شهرداری و يك هفته به ميزبانی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.
دلبری تصريح كرد: از شهرداری معاونت اداری مالی، معاون فرهنگی اجتماعی، مديركل روابط عمومی، رئيس سازمان زيباسازی و مشاور شهردار در جلسات اين كميته حضور خواهند داشت كه دبيری اين جلسه بر عهده مديركل روابط عمومی شهرداری خواهد بود.
وی عنوان داشت: اين جلسات بايد به صورت كارشناسی دقيق و به دور از مسائل روزمرگی برگزار شود تا شاهد اثرات مثبت آن باشيم.
شايان ذكر است: از سوی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی نيز معاون فرهنگی، معاون مطبوعاتی، معاون اداری مالی و رئيس اداره شهرستان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در جلسات اين كميته حضور خواهند داشت.