کد خبر: 2603087
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

دانش‌آموزان قرآنی دزفول تجليل شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: در قالب محفل انس با قرآن كريم قاريان دانش‌آموز برجسته هذستان دزفول روز گذشته، 20 مهرماه تجليل شدند.

عليرضا اسفنده، قاری كشوری استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، با بيان اينكه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان قرآنی دزفول 20 مهرماه در دبستان پسرانه بهار آزادی این شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: در اين مراسم از قاريان دانش‌آموز برجسته دزفول نيز تقدير به‌عمل آمد.
اين فعال قرآنی با بيان اينكه خود يكی از قاريان اين محفل بوده است، گفت: مهدی ايروانی قاری نوجوان دزفول نيز در اين مراسم به قرائت قرآن پرداخت. اين محفل قرآني با حضور خانواده‌های دانش‌آموزان همراه بوده است.
captcha