کد خبر: 2604111
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱

فيلم مستند «گلاب نذری» از شبكه 2 سيما پخش شد

فيلم مستند داستانی «گلاب نذری» از شبكه دوم سيما پخش ‌شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مستند داستانی «گلاب نذری» كه در شهرستان پيشوا تصويربرداری شده است، روز دوشنبه، 22 مهرماه از ساعت 14 از شبكه دوم سيما پخش شد.
بنابر اين گزارش، مستند «گلاب نذری» داستان زندگی زنی روستايی است كه روزی هنگام تشرف به حرم حضرت جعفر بن‌موسی‌الكاظم(ع) نذر می‌كند كه در صورت برآورده شدن حاجتش از باغ گل محمدی خود حرم را شست‌وشو دهد.
اين گزارش حاكی است، تصويربرداری اين مستند تلويزيونی كه از ۱۱ ارديبهشت‌ماه سال جاری در يكی از روستاهای اطراف اين شهرستان انجام شده است، دوشنبه، 22 مهرماه از شبكه 2 سيما پخش شد.
مستند گلاب نذری به نويسندگی و تهيه‌كنندگی حميد عجمی، كارگردانی محمدباقر اسدی، تصويربرداری حميد عليپور و با مشاركت آستان مبارك امامزاده جعفر بن‌موسی‌الكاظم(ع) شهرستان پيشوا ساخته و توليد شده است.
يادآور می‌شود، حرم حضرت جعفر بن‌موسی‌الكاظم(ع) شهرستان پيشوا بنا به نذر مهری تاجيك با گلاب نذری ايشان پس از غبارروبی شست وشو می‌شود.
captcha