به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، 400 دانشآموز دبيرستانی منطقه 6 آموزش و پرورش طی امروز، 4 آبان با حضور مقامات آموزش و پرورش و فرمانده سپاه تهران بزرگ عازم كربلای ايران میشوند.
در اين مراسم سردار بسيجی مهدی قاسمی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حضرت ولیعصر(عج) تهران بزرگ و زهرا پروازیمقدم، معاون آموزش و پرورش ناحيه 6 سخنرانی خواهند كرد.
پرداختن به سيره و منش شهدا، هدف اصلی راهيان نور است و مناطق عملياتی محلی مناسب برای آشنايی ملموس با سبك زندگی شهدا برای دانشآموزان به شمار میآيد.
انتقال فرهنگ ايثار از نسلهای گذشته به نسل امروز و حفظ شاخصههای رفتار دينی شهدا و ارتقای آگاهی از حيله دشمنان از جمله مهمترين اهداف اعزام راهيان نور است.
اعزام نوجوانان و جوانان در مناطق عملياتی هشت سال دفاع مقدس موجب آشنايی و درك حماسه رزمندگان اسلام و ادای احترام و ادامه راه آنان است.
دگرخواهی و عدم خودبينی يادگار شهدا و بودن ما حاصل جانفشانیهای آنهاست و اصلیترين وظيفه در قبال رشادتهای شهدا، حراست از آرمانهای شهدا و تعهد و خدمت صادقانه به ديگران است.