برنامه مرحله استانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن قزوین اعلام شد
کد خبر: 2613808
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

برنامه مرحله استانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن قزوین اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه برگزاری مرحله استانی سی‌ و‌ هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات اذان و ابتهال استان قزوین اعلام شد.

سعید رحیمی، سرپرست فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: طبق اعلام قبلی مرحله استانی سی‌ و‌ هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات اذان و ابتهال استان قزوین از فردا، 11 آذرماه در آستان مبارک امامزاده حسین(ع) و آستان مبارک امامزاده اسماعیل قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه روز برگزار می‌شود و تا 13آذرماه ادامه خواهد داشت، افزود: نفرات برتر مرحله شهرستانی در این دور از رقابتها حضور دارند.

رحیمی تأکید کرد : در روز نخست این مسابقات بعدازظهر روز سه‌شنبه، نوزدهمین دوره مسابقات اذان و ابتهال استان قزوین آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در رشته‌های ابتهال و اذان که فقط ویژه آقایان است با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در روز دوم این مسابقات و صبح روز چهارشنبه، نفرات برتر رشته حفظ کار خود را آغاز خواهند کرد و بعد از ظهر همین روز نیز شرکت کنندگان در رشته ترتیل بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: روز چهارشنبه و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مسابقات تواشیح برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه برنامه روز آخر این مسابقات را نیز برگزاری مسابقات قرائت و روخوانی اعلام کرد و یادآور شد: اختتامیه این مسابقات ساعت 18 روز پنج‌شبه در امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

captcha