برگزاری مسابقه عکس «دریچه‌ای رو به آسمان» در ایلام
کد خبر: 2616590
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

برگزاری مسابقه عکس «دریچه‌ای رو به آسمان» در ایلام

گروه هنر: مسابقه عکس بقاع متبرکه و امامزادگان(ع) با عنوان «دریچه‌ای رو به آسمان» در گرامیداشت هفته وقف در ایلام برگزار می‌شود.

حمدالله دارابی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، با بیان اینکه مسابقه عکس بقاع متبرکه و امامزادگان(ع) با عنوان «دریچه‌ای رو به آسمان» در این استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقه با موضوع مراسم و آئین‌های برگزار شده در سطح بقاع متبرکه، امامزادگان استان در نگاه دوربین برگزار می‌شود.
وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا 23 آذرماه امسال به روابط عمومی این اداره کل واقع در ایلام، خیابان 24 متری ولیعصر(عج)، پنج راه جهاد ارسال کنند.
دارابی افزود: آثار برتر در همایش «وقف و رسانه» که 26 آذر ماه برگزار می‌شود، معرفی و به  نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب 150، 100 و 50 هزار تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت همه افراد در این مسابقه آزاد است، گفت: آثار ارسالی باید مربوط به امامزادگان استان ایلام باشد.

captcha