معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات تلاوت خوزستان
کد خبر: 2636164
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات تلاوت خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در خوزستان معرفی شدند.

قاسم مقدمی مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت با حضور 66 شرکت‌کننده آقا و بانو از سراسر استان خوزستان برگزار و اسامی برگزیدگان آن اعلام شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ 15 جزء و حفظ کل در دو بخش آقایان(در دو رده سنی بالا و پایین 16 سال) و بانوان‌(در رده سنی بالای 16 سال) تدوین شده است، گفت: سید‌جاسم موسوی، سید‌عباس موسوی و محمدعلی عساکره به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت تحقیق را کسب کردند.

مقدمی ضمن اشاره به اینکه در رشته حفظ کل سید‌مهدی موسوی‌نسب، مهدی کثیر و هادی چنانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم مسابقات تلاوت را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: در بخش حفظ 15 جزء عبدالله میاحی، فواد نعیماوی و احمد خلیل‌زاده نفرات اول تا سوم این رشته معرفی شدند.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان نیز فاطمه پنبه‌دانه، زهرا سبحانی و نوال حزباوی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم حفظ کل را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه دارندگان رتبه‌های نخست در هر رشته به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یابند، اظهار کرد: مرحله کشوری دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت 29 و 30 بهمن برگزار خواهد شد.

captcha