لزوم بهره‌مندی از فعالیت‌های خلاقانه و جذاب در امور قرآنی
کد خبر: 2646891
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
حجت‌الاسلام خدایی تأکید کرد:

لزوم بهره‌مندی از فعالیت‌های خلاقانه و جذاب در امور قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف بیرجند با تأکید بر فعالیت‌های خلاقانه و جذاب در امور قرآنی، گفت: توجه به فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یک کار بزرگ فرهنگی در جامعه اثرگذار است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف بیرجند امروز، هشتم دی‌ماه در محفل انس با قرآن همراه با تجلیل از مربیان طرح حفظ قرآن کریم در حسینیه امام رضا(ع) بیرجند با بیان اینکه توجه به قرآن و عمل کردن به آن بسیار ضروری است، گفت: توجه به فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یک کار بزرگ فرهنگی در جامعه اثرگذار است.



وی اظهار کرد: ایجاد فضای نورانی قرآن در جامعه، آشنا کردن بیشتر نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و تبعیت از آموزه‌های قرآنی از اهداف برگزاری محافل انس با قرآن است.



رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان عمل کردن به قرآن را مهمترین رکن آن دانست و بیان کرد: قرآن زمانی تأثیر بیشتری خواهد داشت که با خواندن و معنی‌کردن در روح و جان رسوخ کند زیرا قرآن بزرگ‌ترین کتاب و بهترین راهنمای بشریت است.



خدایی عنوان کرد: با خواندن و عمل کردن به قرآن، انسان‌ها به هدایت، مقصد اصلی و درجات عالی که همانا سعادت ابدی است نائل می‌شوند.



یادآور می‌شود، در این مراسم از 26 مربی طرح حفظ قرآن کریم بیرجند تجلیل شد.

captcha