درخشش جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ اعلام وفاداری به نظام اسلامی
کد خبر: 2830462
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

درخشش جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ اعلام وفاداری به نظام اسلامی

گروه اجتماعی: مسئول بسیج هنرمندان گیلان درخشش حضور جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام وفاداری به نظام اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان دانست.

کیومرث دولتی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با بیان اینکه اختتامیه هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان گیلان با معرفی 19 نفر از مقام‌های برتر و سخنرانی معاون اجرایی سپاه قدس گیلان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای نمایش صحنه‌ای با موضوع تهاجم فرهنگی با عنوان «شهربازی» از برنامه‌های بسیج هنرمندان گیلان به مناسبت دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه حضور قشر جوان در صحنه‌های انقلاب اهمیت بسزایی دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حضور جوانان به پیروزی رسید و همچنین با حضور جوانان در جنگ سربلند بیرون آمد.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان با تاکید بر اینکه حضور جوانان در جهت مقابله با توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، سرنوشت‌ساز است، افزود:هم‌اکنون که با یک جنگ تمام عیار فرهنگی، روبرو  هستیم، ایفای نقش سرنوشت‌ساز جوانان، دشمنان را ناامید می‌کند.

دولتی در پایان با تصریح بر اینکه پیشرفت کشور در عرصه علمی نیز، مرهون تلاش و کوشش جوانان ایران سلامی است، گفت: درخشش حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام وفاداری به نظام اسلامی است و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را به دنبال دارد.

captcha