کد خبر: 2847226
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۷

پایبندی به ولایت فقیه پیام ملت ایران در حماسه ۲۲ بهمن بود

گروه سیاسی: امام جمعه باغین گفت: پایبندی به ولایت فقیه و اطاعت از رهبری نظام، پیام ملت ایران در حماسه ۲۲ بهمن بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام جمعه باغین روز گذشته، 24 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حضور پرشور و حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن این حضور را نشانه اقتدار و عظمت مردم دانست.
وی افزود: مردم ایران به‌ویژه مردم شهر باغین با حضوری گسترده و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن پیام همیشه در صحنه بودن و ماندن پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به اصل ولایت فقیه و اطاعت از رهبری نظام را به دشمنان نظام و استکبار جهانی مخابره کردند.
حجت‌الاسلام محی‌الدینی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خودشان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اهانت به مقدسات اسلام به‌ویژه پیامبر اسلام(ص) را به شدت محکوم کردند.
امام جمعه باغین تصریح کرد: مردم ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خواستند که از عزت و عظمت ایران اسلامی در مذاکرات خود دفاع کنند و نگذارند که به عزت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد شود.
حجت‌الاسلام محی‌الدینی در پایان به سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر اعدام سلمان‌رشدی خیانتکار به اسلام در کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با صدور این حکم تاریخی اقتدار و عظمت دین مبین اسلام را به رخ جهانیان کشیدند.

captcha