
هدی مالکی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهر(س) کوی علوی اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برنامههای قرآنی این مدرسه علمیه اظهار کرد: در نیمسال تحصیلی جاری، دورههای انس با قرآن برای طلاب تمام پایهها برگزار میشود.
وی گفت: طی برگزاری این دورهها که روزهای پنجشنبه برگزار میشوند، طلاب بر اساس ارزیابی مدرس قرآن حوزه، در دو بخش روخوانی و روانخوانی قرآن و تجوید قرآن کریم شرکت میکنند. در هر جلسه طلاب با قرائت یک حزب قرآن نسبت با صحیحخوانی آیات و اصول تجویدی قرائت به صورت تخصصی آشنا میشوند.
مالکی ادامه داد: این دورهها با حضور 89 طلبه پایههای اول تا پنجم این مدرسه علمیه برگزار میشود.
یادآور میشود، این برنامههای قرآنی در قالب دستورالعمل اجرایی 5 ساعت فرهنگی در مدارس علمیه بانوان استان اجرا میشود.