کد خبر: 2978674
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
امشب با حضور مشاور وزیر ارشاد؛

همایش سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری در بندرعباس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری امشب، 23 اسفند با حضور مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان روز گذشته، 22 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری، همایش بزرگ تجلیل از فعالان فرهنگی مساجد در سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.
وی افزود: حجت‌الاسلام و‌المسلمین ارباب سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور، سخنران ویژه این همایش است.
به گفته پهلوانی، در این همایش پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد توسط علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت خواهد شد.
این مقام مسئول گفت: در این همایش از بیش از 80 نفر از فعالان فرهنگی مساجد شهرستان های بندرعباس، بندر خمیر، رودان و حاجی‌آباد(ائمه جمعه، امام جماعت، مدیرمسئول، رابط فرهنگی، مسئول واحد خواهران و کتابدار) تجلیل می‌شود.
وی همچنین عنوان کرد: در حاشیه این مراسم، نمایشگاه یک روزه ابداعات و اختراعات کانون‌های فرهنگی ـ هنری شهرستان میناب نیز برپا خواهد شد.
به گزارش ایکنا، در راستای لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با تهاجم فرهنگی دشمن، شورای عالی انقلاب فرهنگی در 18 اسفند سال 71 با تصویب مصوبه شماره 302 به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت داد تا در جوار مساجد کانون‌های فرهنگی ـ هنری را برای احیای کارکردهای واقعی مساجد، جذب جوانان به خانه های خدا و مقابله با هجمه‌ها تأسیس کند.

captcha