کد خبر: 3069765
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

برگزاری مراسم رحلت حضرت ام‌البنین(س) در ۳۰ بقعه قم

کانون خبرنگاران نبأ/ امیرمحسن سلطان احمدی: مراسم شب رحلت حضرت ام‌البنین(س) در ۳۰ بقعه متبرکه شاخص قم به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، 14 فروردین امسال مصادف است با سیزدهم جماد‌ی‌الثانی، سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) مادر گرامی حضرت عباس(ع) به همین دلیل مراسم سوگواری در شهر قم همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، امسال مراسم شب رحلت آن بانوی بزرگوار در 30 بقعه متبرکه شاخص قم و به‌ویژه در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) برگزار می‌شود.

در این مجالس علاوه بر سخنرانی توسط علما و فضلای حوزوی، ذاکران اهل بیت(ع) نیز به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی خواهند پرداخت.

به گفته حجت‌الاسلام علی عزیزی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مبلغان اعزامی و مستقر اوقاف و همچنین ائمه جماعات بقاع متبرکه و مساجد قم در این شب به ذکر فضائل و ویژگی‌های حضرت ام البنین(س) خواهند پرداخت و در خیمه‌های معرفت نیز مباحثی پیرامون آن حضرت ذکر می‌شود.

captcha