
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، منیره محمدی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) 20 فروردینماه در نشست خبری ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) به تشریح برنامههای هفته زن پرداخت و گفت: برگزاری 25 جشنهای میلاد کوثر با محوریت خانواده و سبک زندگی اسلامی در 14 شهرستان از شاخصترین برنامههاست.
وی تجلیل از زنان موفق و مادران نمونه، برپایی نمایشگاههای دستاوردهای بانوان در حوزه اقتصاد مقاومتی و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با محوریت زن و خانواده اسلامی را از دیگر برنامهها برشمرد.
محمدی افزود: برپایی ایستگاه تست سلامت و ایستگاههای صلواتی، تجلیل از همسران و مادران شهدا، همایش پیاده روی از دیگر برنامههاست.
وی مسابقات پیامکی خانواده ایرانی اسلامی، اردوهای تفریحی درون و برون استانی، نشست های علمی در تبیین جایگاه زن مسلمان در دانشگاهها را بخش دیگری از برنامههای این هفته ذکر کرد.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) اضافه کرد: دیدار با خانوادههای شاهد و ایثارگر و شرکت بسیجیان در قالب حلقههای صالحین در نماز جمعه از عناوین برنامههای هفته زن است.
وی برگزاری نشستهای فرهنگی ویژه مادران، اهدای شاخه گل به بانوان در سطح اماکن عمومی و برپایی آئینهای جشن در سطح پایگاههای مقاومت بسیج را ازجمله برنامههای این هفته اعلام کرد.