اعلام فراخوان مقاله «نقش ارتش در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی» در اراک
کد خبر: 3128980
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

اعلام فراخوان مقاله «نقش ارتش در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی» در اراک

گروه اجتماعی: در آستانه فرا رسیدن هفته ارتش فراخوان مقاله با محوریت نقش ارتش در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی در پدافند هوایی اراک اعلام شد.

حجت‌الاسلام سید محمد صادق قادری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزشی پدافند هوایی اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ارتش به تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) در این هفته اشاره کرد.

وی اعلام کرد: دعوت از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، حضور در مدارس سطح شهر و سخنرانی با محوریت 37 سال اقتدار ارتش در جامعه و تبیین عملکرد هرچند اندک این یگان از جمله برنامه‌های این هفته است.

قادری در ادامه غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در یادمان شهدای گمنام به همراه راهپیمایی و پیاده روی، حضور در آئین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه و ایراد سخنرانی با محوریت رشادت‌ها شروع و به آمادگی در برابر هرگونه تهاجم بیگانگان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برشمرد.

وی با بیان این مطلب که کارکنان فداکار این یگان به منظور یادآوری و حفاظت از آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس خون خویش را به بیماران و نیازمندان اهدا می‌کنند، اضافه کرد: تجلیل از سربازان نمونه به منظور ارج نهادن به مقام سربازان از جان گذشته ایران زمین که در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و ... فعال بودند از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

قادری در ادامه از فراخوان مقاله به موضوع نقش ارتش در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند موضوعات مطروحه را دنبال کرده و مقالات خود را به مسئول عقیدتی ـ سیاسی این یگان تحویل دهند.

رئیس عقیدتی – سیاسی پدافند هوایی اراک در پایان، حضور فرزندان کارکنان در برنامه گلدونه‌ها، پوشش تصویری و خبری مراسم روز ارتش، دیدار با بیماران و جانبازان بستری در بیمارستان یا منزل و برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

captcha