تأمین امنیت ملی؛ مهم‌ترین وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3165948
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
سرهنگ حداد تصریح کرد:

تأمین امنیت ملی؛ مهم‌ترین وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران

گروه اجتماعی: فرمانده مرکز پدافند هوایی اراک تأمین امنیت ملی را از مهم‌ترین مسئولیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتش همواره در زمین، هوا و دریا به حفظ و صیانت از کشورمان مشغول است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سرهنگ علی حداد، فرماندهی مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی اراک مشترک روز ارتش و نیروی زمینی که در پدافند هوایی اراک برگزار شد، گفت:‌ اقتدار نظامی بر اساس ظرفیت‌های یک کشور جز اقتدارهای درون‌زاست که بر اساس فرموده مقام معظم رهبری باید به ظرفیت‌های درونی کشور توجه داشت.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در باره نیروهای نظامی جمهوری اسلامی  ایران فرمودند؛ دنیا بر روی نیروهای مسلح ایران حساب باز میکند و آن را جدی میگیرد؛ چراکه آنها در تمامی عرصه‌ها سنگ تمام می‌گذارند، استناد کرد

حداد اضافه کرد: کشورهایی که اقتدار نظامی آنها برون‌زاست  اقتدار آنها امری تصنعی و زوال‌پذیرست و مبنای آن تکیه بر قدرت‌های بزرگ و تسلیحاتشان است که وابسته به مستشاران هستند که همان استعمار نوین است.

وی تصریح کرد: امروز در کشورهای همجوار جمهوری اسلامی ایران دولت‌هایی هستند که دست نیاز به قدرت‌های بیگانه دراز کرده‌اند و از ظرفیت‌های خود غافل هستند.

این مقام مسئول در پایان تأمین امنیت ملی را از مهم‌ترین مسئولیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتش همواره در زمین، هوا و دریا به حفظ  و صیانت از انقلاب اسلامی ایران مشغول است.

captcha