آمادگی شرکت‌های زیارتی برای بازپس‌دهی هزینه عمره‌گزاران خوزستان
کد خبر: 3172345
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

آمادگی شرکت‌های زیارتی برای بازپس‌دهی هزینه عمره‌گزاران خوزستان

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به انصراف برخی از ثبت‌نام‌کنندگان و دارندگان فیش اعزام حج عمره گفت: هر فردی که مایل باشد می‌تواند با مراجعه به شرکت‌های مجری هزینه خود را باز پس گیرد.

ناصر حویزاوی مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به دستور دولت سفر عمره به حالت تعلیق درآمده است.

وی بیان کرد: روز گذشته آخرین کاروان‌های حج عمره زائران جمهوری اسلامی ایران از مدینه به مکه وارد شدند و تا 5 روز دیگر هیچ زائر ایرانی در مکه و مدینه نخواهند بود.

حویزاوی گفت: آخرین کاروان عمره‌گزاران ایرانی 24 فروردین و پیش از دستور دولت به عمره اعزام شدند که با احتساب 10 روز مدت زمان زیارت تا آخر هفته به کشور باز خواهند گشت.

حویزاوی با اشاره به انصراف برخی از ثبت‌نام‌کنندگان و دارندگان فیش اعزام حج عمره گفت: هر فردی که مایل باشد می‌تواند با مراجعه به شرکت‌های مجری هزینه خود را باز پس گیرد.

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان اشاره کرد: متقاضیان سفر حج عمره فیش خود را پایدار می‌کنند و به محض آغاز مجدد عمره اعزام می‌شوند؛ پایدار کردن فیش به معنای آن است که اولویت عمره‌گذار در جای خود محفوظ است و در زمان اعزام مجدداً باید هزینه را واریز کند.

وی عنوان کرد: از سرگیری اعزام حج عمره از کشور جمهوری اسلامی به سرعت عمل مقامات قضایایی عربستان، تصمیم دولتمردان کشور و دادن دستور مقتضی برای دامه کار بستگی دارد.

captcha