رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از امام جمعه بوشهر تقدیر کرد
کد خبر: 3308098
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از امام جمعه بوشهر تقدیر کرد

گروه فعالیتهای قرآنی: محمد رضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر با اهدا لوحی از تلاش ها و کوشش این استاد تفسیر در جهت توسعه فرهنگ قر آنی تقدیر نمود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، محمد رضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر با اهدا لوحی از تلاش ها و کوشش این استاد تفسیر در جهت توسعه فرهنگ قر آنی تقدیر نمود.

در متن این لوح آمده:

حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری،
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر
سلام علیکم؛
خدا را شاکریم که استان بوشهر در سایه تدابیر جنابعالی و همدلی مسئولین و اصحاب قرآن استان ظل مدیریت جنابعالی گام های مؤثری را در رشد توسعه فرهنگ قرآنی برداشته است.
رشد شاخص حافظین قرآن، ظهور قاریان ممتاز نوجوان و جوان این استان و درخشش آنان در مسابقات ملی و بین المللی نشان از حرکت استان به سمت شاخص های توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی آن منطقه دارد.
اقدام ارزشمند آن عالم جلیل القدر در تعیین شهریه ماهیانه جهت قاریان ممتاز، نوجوان و خردسال استان، نشان دوراندیشی و ژرف نگری جنابعالی به سرمایه گذاری بر نسل آینده و تربیت استعدادهای درخشان دارد که بر خود فرض می‌دانم از تلاش های دلسوزانه و مدبرانه شما تقدیر و تشکر نمایم.
سلامتی و بقاء عمر پر برکت مفسر و پرچم دار نهضت احیاء عصر حاضر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) را از خداوند منان مسئلت دارم.

captcha