کد خبر: 3311471
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲

برگزاری یادواره شهدای روستای باب‌هوتک زرند

گروه سیاسی: دهمین یادواره شهدای روستای باب‌هوتک و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل(ع) دیروز شنبه، 16 خرداد در حسینیه شهدای باب‌هوتک زرند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد منصوری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و دبیر برگزاری این یادواره در این مراسم که فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
وی همچنین انتقال ارزش‌های والای شهدای گرانقدر به نسل جوان و آشنایی آنها با رشادت‌های رزمندگان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره دانست و افزود: اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدای گرانقدر است که در سایه رهنمودهای امام راحل حماسه‌های عظیمی را آفریدند.
منصوری به شجاعت جوانان روستای باب‌هوتک در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان روستای باب‌هوتک در دوران دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان لشکر 41 ثارالله با پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.
در ادامه این مراسم عبدالعلی‌زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رزمندگان شهرستان زرند پرداخت، مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت(ع) و پخش نماهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌ها بود.
همچنین شرکت‌کنندگان در این یادواره با حضور در جوار قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر تجدیدپیمان کردند.
یادآورمی‌شود، پیکر پاک و مطهر هشت شهید گمنام سال 1380 در مسجد ابوالفضل (ع) دوراهی زرند‌ ـ راور به خاک سپرده شد.

captcha