همراه خود را رمضانی کنید + لینک دانلود
کد خبر: 3314816
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

همراه خود را رمضانی کنید + لینک دانلود

گروه فضای مجازی: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن‌های مختلف از ثواب و برکات این ماه مبارک همراه خود بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با آغاز ماه مبارک رمضان مؤسسات نرم‌افزاری اقدام به تولید و عرضه تولیدات ویژه این ماه مبارک برای نسخه‌های اندرویدی کرده‌اند.

نرم‌افزار مهمانی خدا

این نرم‌افزار شامل احکام و استفتائات مراجع مختلف آیات عظام (امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، بهجت و جواد تبریزی) در مورد روزه و ماه مبارک رمضان و ادعیه‌های ماه مبارک رمضان همچون دعای آغاز ماه مبارک رمضان، دعای سحر، دعاهای افطار، دعای افتتاح
دعای هر شب، دعای یا علی و یا عظیم و... است.

کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

دانستنی‌های رمضان

نرم‌افزار دانستنی‌های رمضان یکی از نرم‌افزارهای اسلامی موبایل بوده که با فرمت جاوا ارائه شده است و در آن به صورت کامل در مورد احکام ماه رمضان و دعاها در خود جا داده است.

کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

فرهنگ لغات قرانی

یک فایل پی دی اف کم حجم و بسیار مفید به نام دیکشنری عربی به انگلیسی قرآن کریم (Quran Dictionary) برای کاربران است. در این فایل پی دی اف علاقمندان با معادل انگلیسی می‌توانند هر کلمه از قرآن کریم آشنا شوند.

کاربران فایل مورد نظر را می‌توانند از اینجا دریافت کنند.

نرم‌افزار اوقات

کاربران به واسطه این نرم‌افزار می‌توانند به اوقات شرعی شهر و یا هر کجا که هستند از طریق مکان‌یاب دستگاه و یا انتخاب از بین شهرها در برنامه دسترسی داشته باشند.

کاربران می‌توانند دعای روز ماه رمضان را بخوانند و با استفاده از ذکر شمار، ذکر را گفته و آن را برای ادامه ذخیره کنند.

برنامه قابلیت پخش آلارم و اذان را داراست که در صورت تمایل می‌توانند آن ها را فعال یا غیر فعال کنند.

در این نسخه امکاناتی همچون محاسبه و نمایش اوقات شرعی، پخش اذان آلارم بیدار باش سحر، پخش دعای ربنا، نمایش ادعیه ماه مبارک رمضان، ذکر شمار، تشخیص و محاسبه اوقات شرعی توسط مکان‌یاب ماهواره‌ای و نمایش دعای روز توسط ویدجت برنامه قابل مشاهده است.

کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

نرم‌افزار قرآن کریم با ترجمه فارسی و انگلیسی

نرم‌افزار قرآن کریم شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی است. این نرم‌افزار به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شده است و کاربران می‌توانند زبان مورد نظر را انتخاب کنند.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قرائت کامل ترتیل قرآن کریم اشاره کرد که با کپی نمودن فایل صوتی بر روی کارت حافظه تلفن همراه این امکان برای کاربر فعال خواهد بود.

امکان جستجو در متن قرآن و جستجو در متن تفسیر، امکان یاداشت‌نویسی در کنار آیه دلخواه، امکان نشانه‌گذاری متعدد، انتخاب تکرار تلاوت، انتخاب اندازه قلم، دسترسی به جزء مورد نظر، دستیابی به آخرین مطالعه و امکان ارسال آیه انتخاب شده با پیامک از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

نرم‌افزار رمضان‌الکریم

از ویژگی‌های این نرم‌افزار میتوان به منبعی تقریبا کامل ازاعمال و ادعیه ماه رمضان، دارای تقویم رمضان به همراه دعاهای هر روز ماه مبارک، استفاده از صوت بک گراند، دارای ویژه نامه های مرتبط با ماه، قابلیت پخش ادعیه و نواهای مرتبط با ماه رمضان از طریق اتصال به اینترنت و تفکیک اعمال هر روز و هر شب ماه رمضان اشاره کرد.

این نرم‌افزار به مناسبت ماه مبارک رمضان تولید شده است و کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

captcha