تبلیغات و اطلاع‌رسانی رکن اصلی احیای فرهنگ اسلامی است
کد خبر: 3318106
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

تبلیغات و اطلاع‌رسانی رکن اصلی احیای فرهنگ اسلامی است

گروه اجتماعی: فرماندار گچساران گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی رکن اصلی احیای فرهنگ اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار شهرستان گچساران روز گذشته، دوم تیر در بازدید از اداره تبلیغات اسلامی گچساران به مناسبت روز اطلاع‌رسانی دینی که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی رکن اصلی احیای فرهنگ اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه است.
وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر و فعال در زمینه احیاء و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و ترویج اخلاق اسلامی در بین خانواده‌ها است، حمایت و پشتیبانی از این نهاد مذهبی را جزء اولویت‎های کاری خود اعلام کرد.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد نیز با بیان اینکه توجه به آسیب‌های اجتماعی با نگاه دینی عامل مهمی در برقراری امنیت جامعه است، اضافه کرد: در جهت پیشبرد اهداف فرهنگ به‌ویژه فرهنگی که بر پایه دین استوار بوده، تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ضروری است.
وی با بیان اینکه اعتبارات در زمینه فرهنگی باید بیشتر شود، بیان کرد: امید است فرمانداران در راس شهرستان‌ها نسبت به تامین اعتبارات بخش‌های فرهنگی تعامل بیشتری با متولیان نهادهای فرهنگی داشته باشند.

captcha