۳۱ مردادماه؛ پایان زمان ارسال آثار به رصدنمای ملی
کد خبر: 3331474
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

۳۱ مردادماه؛ پایان زمان ارسال آثار به رصدنمای ملی

گروه فضای مجازی: رصدنمای ملی، بزرگترین طرح ملی جهت شناسایی، ارزیابی و معرفی آثار و محصولات فرهنگی حوزه عفاف و حجاب است که در بخش‌های مختلفی چون فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، «رصدنمای ملی» بزرگترین طرح ملی جهت شناسایی، ارزیابی و معرفی آثار و محصولات فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در راستای ترویج حیا و عفت در جامعه است که در بخش‌های مختلفی همچون فضای مجازی برگزار می‌شود.

محورهای ۱۴ گانه اولین دوره رصدنمای ملی شامل: کتاب، پژوهش، نشریات و مطبوعات،آموزش و تبلیغ، داستان، شعر، فیلم،عکس، گرافیک، فضای مجازی، محصولات فرهنگی رسانه‌ای، پوشش، آئین‌نامه و مقرارت و آئین‌ها و مراسمات است.

تکمیل فرم ثبت نام جشنواره در سایت ayn.ir، برای شرکت در جشنواره الزامی است. شرکت‌کننده باید پس از ثبت‌نام، نام اثر، مؤلف و کدملی مؤلف و شماره تماس را به همراه یک نسخه از اثر، به نشانی دبیرخانه ارسال و یا نسخه اثر را در سایت آپلود کنند.

سال تولید محصول و ارائه آن به جشنواره‌های دیگر، محدودیتی در ارسال آثار بوجود نمی‌آورد. شرکت همه افراد، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی آزاد است.

آثار ثبت نام شده توسط مولف اثر، باید حداکثر تا ۳۱ مرداد ماه به دبیرخانه ارسال شود.

اهداف این جشنواره شناسایی، رصد و شناسنامه‌سازی جامع تولیدات عفاف و حجاب، ارزیابی و رده‌بندی تخصصی آثار به کمک شاخص‌های کمی و کیفی، خوشه‌بندی تفکیکی آثار بر مبنای گروه مخاطبان و تنوع محصولات با هدف شناسایی نقاط خلاء و تراکم برای سیاست‌گذاری و راهبری تولید محصولات اثربخش و عملیات‌های مستمر و موج‌آفرین فرهنگی در سطح ملی، معرفی شایسته آثار برگزیده به جامعه مخاطبان و مصرف‌کنندگان از طریق تکثیر، تبلیغ و برندسازی، تقدیر و حمایت مادی و معنوی از پدیدآورندگان و تولیدکنندگان آثار برگزیده، ظرفیت افزایی، شبکه‌سازی فراگیر، ایجاد شناخت و ارتباطات هم افزا و همدلانه میان فعالان و مجموعه های تخصصی حوزه عفاف و حجاب است.

در اولین دوره برگزاری، جمعا ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی به همراه بسته‌های ویژه حمایتی به دریافت کنندگان نشان‌های رصدنما همچون برنده نشان طلایی دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۱، برنده نشان نقره‌ای دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۲، برنده نشان برنزی دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۳ اهدا می‌شود.

captcha